Door oog te hebben voor mensen zorgen we voor tevreden bewoners

In één keer goed, daar gaan we voor

Een fijn thuis betekent voor bewoners dat alles gewoon werkt en er netjes uitziet. Geen lekkage, geen haperende kraan, geen afbladderend schilderwerk. Het betekent ook dat mensen weten wie ze moeten bellen als er iets stuk is en dat het snel opgelost wordt. Opdrachtgevers kunnen erop vertrouwen dat wij dit volledig verzorgen, kwalitatief werk leveren en huurders een goed gevoel geven: van het allereerste contact tot de nazorg.

Onze vakmannen kunnen álles repareren

Met 14.000 reparatieverzoeken per jaar zijn we volledig ingericht op serviceonderhoud. Wat we doen is heel veelzijdig: lekkages, elektra, timmerwerk, loodgieten, stukadoren, schilderen, dakdekken. Topsport eigenlijk, dus we trainen onze mensen zo dat ze de basis beheersen van alle vakgebieden en specialist zijn op één vakgebied. Dat zien we terug in de resultaten: een first time fix score van 90%!

Ons klantcontactcentrum speelt een belangrijke rol

Bewoners kunnen ons rechtstreeks bellen met reparatieverzoeken. Dat we weten wie ze zijn, hun woning kennen en de tijd nemen voor het probleem, is vaak al een enorme geruststelling. Het stellen van de juiste diagnose kan een hele puzzel zijn. Onze mensen zijn daarom niet alleen vriendelijk en hulpvaardig, ze zijn ook technisch onderlegd. Ze weten precies wat ze moeten vragen, zodat ze meteen de juiste vakman kunnen inplannen en deze goed voorbereid op pad gaat. Soms vinden ze het beter eerst een technisch specialist te sturen. Een lekkage kan zomaar betekenen dat het halve dak vervangen moet worden. Dan stemmen we dat natuurlijk eerst goed met de corporatie af.

“Een klein probleem kan als heel groot ervaren worden. Met een beetje begrip los je al veel op. Voor ons is het vastgoed, voor bewoners is het hun thuis.”
Amber Scholten, bewonersbegeleider
Contact

Heb je vragen?
Wij staan je graag te woord!

+31 (0)88 000 49 00
Of stel jouw vraag vrijblijvend via onderstaande formulier